Followers

Monday, December 15, 2014

Coklat, Assignment master OUM, family S'pore & Emak.

Assalamualaikum.
Alahai tak tahu kenapa lately ini, saya penat sangat.
Sebabnya ialah banyak sangat urgent things yang perlu di siapkan. Alhamdulilah sebab kebanyakkanya telah selamat selesai.

Di belanja kan coklat oleh my cousin. 
Ialahkan duit Sing tukar duit RM, kan banyak. 
Beli pula coklat nya di One Utama.  

2 minggu lalu, hari-hari mesti kena bagi masa juga untuk siapkan assignment master untuk subject project cost analysis and appraisal. Sepanjang hari Sabtu memang saya di depan laptop. Aduh sakit juga pinggang.
On 30/12, Sunday attended last seminar kelas master and submit hardcopy assignment.
On the same day juga, iaitu hari Ahad petangnya, kami sefamily ke Swiss Residence di Pudu untuk berjumpa emak dan family adik mak@cik sara yang baru sampai dari kg. Cik Sara dari Singapore tidur di kg semalam, dan kemudian bawa emak sekali ke KL. Petang itu juga kami sefamily dan 2 orang cousin berjalan kaki ke Time Square dari hotel. Planning saya ialah bawa anak-anak jalan. Tapinya, rupanya anak-anak saya memang bukan jenis yang suka berjalan di tempat orang yang memang ramai sangat. Tidak lama juga kami di situ. Terus jalan kaki balik semula. Sempat juga singgah minum di kedai mamak. Malamnya saya memang terlelap juga di hotel.
Bangun-bangun terus cakap dekat HC, jom balik rumah. Padahal, pakcik bising juga. Insist us to stay or terus overnight di hotel. Tapi kami balik juga, Saya sangat-sangat exhausted.

Haziq masa di One Utama. 
Mak and Hafiy masa di uptown the mines.

Sekarang ini Haziq and Haqeem ada di kg. Hari Jumaat lepas, emak balik kg dah. Adik yang hantar emak balik. So masa emak di rumah dari Selasa until Jumaat itu, sempat bawa emak pergi uptown. HC beli selipar and seluar jeans. Ok lah seluar jeans price RM50. Saya dan emak beli tudung. Op saya beli juga cover plastic hp Lenovo saya. Haziq dan Hafiy comel beli selipar. Comel bangat selipar pertama Hafiy. Niat hati mahu pusing-pusing lagi, tapi hujan sudah turun. Antara yang best ialah, sotong goreng tepung, price RM8. Ya ALLAH sedap sungguh.

To be continue....




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails