Followers

Friday, December 28, 2007

time off

Sekarang ni keadaan diri memang macam ni. Berangin sesangat.Sebab tu mmg x de mood nak menulis kat blog walaupun mcm banyak jea nak dituliskan.So bila angin tu da berenti bertiup..insyallah aku akan kembali menempel kat blog aku.



Sebenar benarnyer lagi since budak2 da start semester,aku pun sama bz nyer.Ngajar dan ngajar.Masa tu da kurang sangat da ngadap PC.Asik prepare notes, tanda assignment yg melambak2.Naik cam juling mata dibuatnyer.Satu aku kena ngadap soil, satu lagi aku kena ngadap structural.Tapi demi tugas dan mmg tanggungjawab aku, so kena dan mesti buat nyer.Supaya akhirnyer budak2 aku ni leh jadi orang berguna ngan sedikit ilmu yg mereka dapat dari aku..amin.Ibarat menabur benih di sawah...insyallah jadi padi...dan akhirnyer padi menjadi makanan yg berkhasiat pada semua nyer.

1 comment:

Anonymous said...

I enjoy what you guys tend to be up too. This type of clever work
and exposure! Keep up the wonderful works guys I've incorporated you guys to my blogroll.

Here is my web blog :: online auto insurance companies

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails