Followers

Thursday, July 26, 2012

kad Mydin, sudah ada ke?

Salam Ramadan.
Alhamdulilah sudah masuk hari ke 6 kita semua berpuasa.
Syukur pada ALLAH.

Hari masuk hari ke dua bekerja.
Dan, hahahaha. Aku datang lambat lagi.

Semalam ingatkan journey balik boleh ok lah sebab bulan puasa, semua orang balik awal kan.
Tapinya masih begitu lagi keadaan di traffic light.
Lebih 30 minit stuck di situ.
Stress sungguh aku di buatnya.
Lagilah aku tengok sekarang ini menjadi-jadi sungguh sikap pemandu di Malaysia ini.
Memotong line sesuka hati.
Kereta aku sudah jadi macam batu penanda jalan.
Sebab memang sikap aku dari dulu tidak suka potong line.
Kenapa diaorang boleh jadi begini.
Tidak ada perasaan ke?


Haha, akhirnya aku sudah ada kad Mesra Mydin.
Semenjak ada Mydin berdekatan area rumah.
Dan juga Mydin borong tidak jauh juga dari office.
Aku rasa sudah tiba masanya aku ada kad ini.
Memang kerap sangat rasanya shopping di situ.
Price RM12 setahun.
1 point adalah untuk RM1.
Pada yang ada syarikat sendiri boleh mohon untuk kad ini juga. So boleh dapat harga borong.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails