Followers

Saturday, July 28, 2012

kelas hari sabtu lagi.

Picture Haifa posing di rumah kawan emak.

Salam Ramadan ke 8.
Alhamdulilah.
Hari ini aku bekerja seperti biasa.
Start jam 9am tadi until 1pm.
Fuh.
Little bit pening-pening hari ini.
Sudahlah ada sedikit renovation di tingkat 1. Aku mengajar di tingkat 2.
Ampun lagi bengal kepala dengar itu ini.
Tapi oleh kerana students aku begitu bersemangat. Makanya aku bagi dan bagi lagi execise untuk diaorang buat.
Seronok mengajar orang sudah bekerja ini.
Diaorang lebih matang.
Hendak mengajar pun lebih mudah.
Kalau ada kawan-kawan yang tidak faham, tang tu juga diaorang tolong ajar.
Kiranya aku ini setakat sampaikan ilmu.
The rest diaorang bantu sama bantu, alhamdulilah.

Hari ini, insyallah akan balik ke kg di Kuala Pilah.
Tujuan ialah menghantar emak yang sudah dekat 2 minggu duk rumah aku.
Hari tu kan before ramadan adik emak datang dari S'pore ke KL. Itu yang aku ambil emak di kg untuk jumpa dengan sister kesayangannya.
Habis diaorang balik S'pore, emak cakap dia hendak duduk rumah aku until puasa seminggu.
Aku ikutkan sahaja.
Seronok ada di rumah, hari-hari ada lauk sedap emak masak.
Aku sahaja yang la nie out part selera hendak makan.
Semalam emak masak lemak cili padi ketam.
Peh terangkat.
Sad story harga ketam punya mahal. Walaupun di pasar borong.
RM40 untuk 7 ekor kalau tidak silap aku.

3 comments:

Ina Hashim said...

wah...cantik rambut Haifa....mmg muka sebijik dgn Ray time nih

Eliss said...

sedapnaya ketam masak lemak. ingat hr ni nak suh hubby cari siput sedut msk lemak :) seronoknya mak datang, INsya Allah, minggu ni mak eliss pun nak dtg, nak pi melawat cucu baru.

Ms Haslina said...

kak ina - hehehe, anak bapak tu.

eliss - sesungguhnya mmg seronok bila emak ada di rumah. la nie emak da balik. rasa sunyi sikit.
mesti best kan emak datang kl.

p/s da dapat ke makan siput sedut tu?.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails