Followers

Wednesday, July 4, 2012

Di satu pagi.


Hari Ahad yang mulia@cuti lepas.
Seperti biasa 'mereka' beratur sabar menanti di atas kabinet dapur.
Menunggu air masak di atas dapur gas.
Dan sabar menunggu lagi cerek berbunyi tuttttttt.
Hatta secawan segelas air milo O untuk hubby dan milo kosong seperti biasa buat aku.
Susu + milo untuk Haziq dan Haifa.
Susu sahaja untuk Qeqeem comel.
Termos sebiji dua.
Satu untuk letak dapam bilik dan satu lagi letak di dapur.
Begitulah rutin@azalinya kalau ada anak-anak kecil.

p/s whuaaa, kenapalah lately ini aku suka minum air sirap bandung.
stress, sebab aku bukan peminat minuman manis.

6 comments:

Ina Hashim said...

banyaknya botol susu tuh...macam ada baby 4 orang pulak Lin...hihi

haslina said...

kak ina - hehe, 3 botol susu untuk diorang. dan siapkan sekali air ribena dalam botol untuk Qeqeem.

mamalieyna said...

3 anak 3 botol sedia menanti ^_^..selagi anak belum besar betul mcm tulah kan.. redha'

Eliss Mie said...

tahun depan merasa dua botol susu kot :) kita beli thermos pot tu, so air panas sentiasa ada jer.

haslina said...

eina - gitulah kan, mana dengan susu, tambah lagi dengan botol air ribena@putih.

eliss - welcome to the club(anak ramai).
a'ah termos pot itu mmg antara yg mudahkan ai sentiasa panas.

Outbound di malang said...

salam gan ...
menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
di tunggu kunjungan balik.nya gan !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails