Followers

Thursday, September 20, 2012

Lauk cuti hari tu.

Assalamualaikum.

Cukup untuk lauk lunch dan malam sekali.
Aku dan hubby sahaja yang makan.
Tapi hubby yang lebihlah.
Fav dia.

Asal cuti sikit.
Makanya blog pun ikut cuti sama lah kan.
Bukan apa, banyak kerja yang perlu di selesaikan segera.
Cewah gitu.
Hari letak pictures masakan hari cuti lepas.
Alahai masak simple sempoi.
Pucuk ubi petik belakang rumah sahaja, alhamdulilah.
Serai pun gitu gak.
Sedihnya pokok cili api sudah mati, makanya belilah.
Itu pun aku masak tidak pedas pung.
Ialah anak-anak pun hendak makan lauk yang sama kan.

Makan dengan telor dadar + sambal belacan.
Macam malas masak je kan.

Ini pula lauk untuk lunch hari sebelumnya.
Sambal belacan, timun, tumis sawi dan ikan goreng.
Peh sangat sedap bila di makan dengan nasi panas.

4 comments:

Ina Hashim said...

akak pun suka sgt makan simple2 camtu...yg penting kene makan dgn nasi panas2

Atia Adina said...

sedapnya...saya suka masakan macam ni....

nur said...

hi..blog walking here..singgah ler blog sy gak kat http://precioushandsatelier.blogspot.com tgk bunga2 cantik mekar dlm cara berbeza ssuai utk deko umah anda..

haslina said...

kak ina - bila penat, itulah yg kita nak. simple dan nasi panas2.

adik atia - erm...sedapkan.

nur - ok dear, insyallah.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails