Followers

Friday, November 2, 2012

Aidiladha 2012.

Me and Hubby on petang Hari Raya Aidil Adha di Gelang Patah.
Gigih memakai baju raya (lama) journey dari Kuala Pilah.
Abah di belakang with kereta baru.

Salam Jumaat, alhamdulilah.

Tengahari Raya itu juga kami sudah bergerak. Kiranya raya macam tidak raya sebab semua sibuk buat preparation. Kaklang sefamily sampai pagi itu juga dari Klang (rumah mentua). Kalau tidak silap aku dalam lepas Zuhur kami semua selamat gerak. Ada tiga kereta.
Kereta satu - Abah, Emak, baby Ariq, Ngah dan Kak Nora. Juga muatan penuh di bonet bersama juadah raya.
Kereta dua - Kaklang, Adik bersama 3 orang kanak-kanak riang. Siap tempat duduk belakang Jazzy di rebahkan dan bentang- bentangan untuk tidur diaorang. Bonet tiada, tapi barang sikit sahaja.
Kereta tiga - Me, Hubby, Qeqeem, Haifa dan anak dara dan bujang Ngah. Bonet padat.

Alhamdulilah lagi journey smooth sahaja. Kereta pun tidak banyak sangat. Yang tidak syiok ialah kereta kami paling kerap tertinggal di belakang. Maklumlah kereta penuh dengan orang dan barang-barang.
Aku selamat balik dari Gelang Patah dan Kuala Pilah pada malam Isnin lepas. Kiranya hari Selasa sudah berada di rumahlah. Memandangkan anak-anak tidak sihat. Selsema, batuk dan sedikit demam, aku ambil EL pada hari Selasanya. Hari Rabu pula aku bawa diaorang pergi klinik. Aku minta MC untuk jaga sayang-sayang aku itu semua.
Syukur alhamdulilah mak yong ini sihat walafiat.

Asal pregnant mesti 'mengidam' hendak makan tahu bakar.
With princess.

Me again with princess.
Location Mydin berdekatan Legoland.

2 comments:

Ina Hashim said...

Alhamdulillah Lin sihat ye?moga anak2 cepat sembuh....btw, bila Lin due ye?

Ms Haslina said...

amin amin amin.
alhamdulilah kak, kena kuatkan diri.
due insyallah pertengahan march 2013.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails