Followers

Wednesday, March 6, 2013

Diminggu 40an.

As-salam.
Fuh payahnya update blog.
Macamlah anak ada 10 orang. Huhuhu
Padahal baru hendak masuk 4 orang.

Picture hari ini tadi.

Semoga ALLAH permudahkan kelahiran kali ini. 
AMIN AMIN AMIN.

Insyallah 090313 aku akan bersalin.
Semuanya berserah pada ALLAH.
Aku memang sudah mood standby sahaja.
Seram dan takut pun ada.
Ialah setiap kelahiran itu berbeza kan.
Tapinya sungguh tidak sabar menatap muka baby.
Mesti comel kan dan bam bam.

Malam ini baru terasa lega.
Sebab kerja office sudah selesai.
Kerja tetap No one.

Maklumlah paper aku start exam dari Isnin, Selasa dan hari ini last Rabu, today.
Settle sahaja mesti aku terus key in guna link EMS.
Rasa gumbira sebab tidak menyusahkan kawan-kawan di office untuk menanda paper aku.

Hari-hari memang sebelum tengahari Hubby hantar aku pergi ambil paper di office.
Tanda menanda belah petang hantar balik pergi office. Paper semua itu.
Itulah rutin 3 hari ini.
Ampun menahan perut sebab serius sungguh tidak selesa berada dalam kereta dengan keadaan kepala baby sudah di bawah. Aduhai sungguh.
Mana lagi Qeqeem yang duduk dengan aku.
Dugaan ibu mengandung dengan anak kecik.

Layan keropok coklat sambil tanda paper.
Qeqeem pun join sekali, layan keropok.

2 comments:

Ina Hashim said...

Lin,

memang nampak perut dah jatuh ke bawah sangat tu...anytime Lin, anytime

semoga bersalin dengan mudah dan selamat..Amin

Ms Haslina said...

A'ah kak, perut memang dah turun sangat.

anytime.
tq kak.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails