Followers

Friday, January 25, 2008

berlaku nyer pada 20 january - 27 january

Tak tahu kat mana nak dimulakan semua perkara da selamat berlaku sepanjang minggu nie.Panjang sangat cerita nyer.Dari hari Ahad hingga ke hari Ahad...pehhh..penat nyer.Sampai semalam
terpaksa anta kain baju
kat umah pi kedai utk dry cleaning abih RM 8.00...guna 2 tempat dry cleaning,lepas cuci kat washing mechine kat umah berkali2.Aduh.....
Dengan juga kerja kat office yg da melambak2..aduh aduh..ni sebelum sambung
kerja sempat gak update myredloves ni.So sinopsis nyer ---->
  • Adik bungsu accident kereta pada pagi hari ahad - 20 jan.So kenalah balik kg tghr ahad utk amek adik utk bawa balik kl.Ialah kereta da kemek @ teruk habis.Dan malam tu gak lepas isyak,kami balik kl semula.
  • Hari isnin, pi kerja cam biasa.Masih penat sebab psal kes ari ahad.Ngajar 3 jam.Sampai umah ptg tu da dekat jam 7 pm.Alhamdulilah En Hendra da masak nasi goreng dan terus makan malam.Pas wat semua kat umah dan baru nak duduk2 tgk tv,dpt call dr kaklang..nenek sakit dan nampak mcm tenat da.So terus lah prepare barang..balik s'pore malam tu jugak with emak + kaklang + eazad + family aku. Drive kereta all the way... pandan indah -> puchong -> kuala pilah -> gelang patah  =  tidor...The next pagi terus drive - > chua chu kang  -> clementi (nenek warded kat spital kat situ).
  • Sampai kg jam 1 am - khamis.Terus tido.Ari khamis still x keja.Penat sgt dgn badan sakit2 tul.
  • Sampai pandan indah jam 2 pm - khamis. Dan hari ni jumaat, aku masuk kerja.
  • Malam ni blk kg lagi.Esok nak wat sikit makan2 sebab birthday 3 orang anak buah aku.
  • Dan hari ahad akan kembali ke kl semula
Mmg penat sangat..activities pack sungguh.Tapi demi keluarga..kena berkorban apa sahaja.Klu bukan kita nak korbankan masa kita saper lagi nak wat kan gitu.Dan aku cukup puas sangat kerana dapat berbakti utk keluarga sendiri..wlu pun rm rm rm aku x byk..tapi aku sedekah kan kederat aku utk keluarga...ALHAMDULILAH..syukur pada ALLAH kerana memberi aku sihat dan mata yg mmg tahan ngantuk nyer.



dan tayar kereta NBM pancit ketika dlm jarak 200 meter nak sampai toll ke second link.


Tgh lunch time..dgn semua family yg hadir kat spital melawat nenek...da kul 3 pm masa tu rasanyer.Ya Allah panas tul kat s'pore masa nie.



S'pore General Hospital...nyaman je suasana kat situ.



Aku nak sambung wat kerja.Answer scheme utk assignment II structural analysis lom siap lagi,tapi student aku semua da submit kat meja aku.Selamat bekerja.
Choww..

p/s - masa aku balik tu,nenek still kat spital..nenek pesan "doakan nenek sihat yea"..

2 comments:

mochitsuki said...

tape.. sme tu dugaan..
ne tau.. lepas tu..
tade dgaan lg da..

mana cboxnye..
kas aa letak..

Ms Haslina said...

suki tq...tuuuu da letak da cbox..khas wat puan suki :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails