Followers

Tuesday, August 11, 2009

Ke Johor kita.

Hari ini dalam working timetable aku cuma ada strength and fluid laboratory untuk 2 jam. Maknanya aku memang tiada kerja hari ini. hehehehehhik hik. Sebabnya kan, makmal itu akan di kendalikan oleh technical executive makmal yang baik hati itu. Memang sudah berzaman aku minta tolong dengan dia. Lagilah dalam keadaan 'mak buyung' sekarang ini, lagilah aku minta tolonggggggg dengan dia. Terima kasih prennn.

Alhamdulilah aku larat pergi kerja hari ini. Apa tidak nya, baru malam tadi balik dari JB. Bersuka ria dan bersenang hati. Sampai rumah di KL dalam jam 8pm. Jam 10.30pm aku sudah masuk beradu. Aku sendiri pun tidak pasti jam berapa Haziq and En Hendra masuk tidor. Im so so tired.
Sebenarnya malam jumaat lepas aku pergi ke JB, sebab ada urgent thing yang perlu diselesaikan. Lepas ambil Haziq di kuala pilah, kami sekeluarga terus bertolak ke JB. Memula memang aku risau sangat, sebab aku ini bukannya larat sangat lagi. Masih 'lepet' lagi. Sampaikan dinner aku malam itu cuma separuh burger portion kanak-kanak KFC. Im so tired. Hendak makan pun tidak ada selera. Kami sampai di Gelang Patah dalam jam 11.30pm, terus tukar baju dan tidur.
Dalam jam 5am begitu, aku perasaan adik aku tengah bancuh air di dapur. Bancuh dalam gelap begitu sebab dia tidak mahu mengganggu aku sekeluarga yang tidur diruang tamu rumah. Sebenarnya ada bilik kosong di tingkat atas, tapi aku malas hendak panjat tangga.
Di sebabkan perut macam kosong gitu, aku join sekali minum panas pagi-pagi itu. Aku layan milo O. Sesambil minum, kita orang berbual-bual. Wendu aku pada adik aku sorang ini. Ialah jarak umur kami cuma setahun sahaja. Dalam lepas subuh, semua sambung tidur semula.

Hendak pergi minum petang kejap. Temankan member sebelah. Chow dulu.

5 comments:

faridmw said...

salam... kuat2 kak.. semoga ceria selalu..

Ms Haslina said...

salam dik...terima kasih...
:)

hOtMaMa said...

wah...congrats yer...dah pregnant for 2nd baby..!

Ms Haslina said...

terima kasih hotmama..
:)

IndahouseRenovatio said...

www.indahreno.blogspot.com Carpentry works in JB

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails