Followers

Monday, September 20, 2010

ohhh...mengapa aku begitu bulat sekali...aduhai

Semua lampu dalam bilik hotel aku on kan. Ialah seorang seorang..kan. Takutlah gitu.

Memang aku sudah perasan perasan gitu. Aku kini begitu bulat sekali. Rimas juga dengan kenaikkan berat begitu...kan. Tapi hendak buat camna..selera sahaja..kan.
Walaupun aku punyalah sudah 7 bulan lebih tidak makan roti canai juga nasi lemak.
Waima badan aku tetap comel begitu.

Tidak kerja hari ini kerana sungguh macam hendak demam sebab kena kerja 3 hari berturut-turut until 10pm. Adusss.
Hattanya, kena kerjalah nampaknya hari Sabtu ini. Banyak sangat kerja tertangguh juga aku perlu buat kelas ganti juga.

Baju merah - yahoo malaysia dan beg prada merah ku....ceh ceh ceh

1 comment:

Anonymous said...

My brother recommended I might like this website.

He was totally right. This post truly made my day. You cann't imagine just how much time I had spent for this info! Thanks!

Review my web site can i buy auto insurance online

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails