Followers

Wednesday, September 22, 2010

Sudah pakai ke baju raya cantik lip lap pergi office?...

Semenjak lepas cuti hari lebaran baru ini, ramai di office aku tengok memakai baju baru gitu.
Baju raya ke tu??
Hehehehe..
So..korang semua sudah pakai ke tu baju raya untuk ke tempat kerja???
Biasalah kot, seorang ada baju raya lebih dari satu helai..kan.

Aku pula, ermm. Memang sejak azalinya melainkan zaman emak bapak belikan lah. Masa zaman itu memang baju berhelai-helai. Tapi raya kali ini, aku sempat ada sehelai sahaja. Itupun beli yang sudah siap sahaja.
Harap maklum semenjak berniaga kecil kecilan ini masa amat terhad untuk keluar membeli belah.

Waima lepas raya baru ini, dan lepas aku pakai sekejap di pagi raya yang mulia lalu. Entahlah aku tetiba terus rasa tidak mahu lagi baju raya aku itu.
Sebenarnya lagi aku juga memang kurang minat dengan kain jenis-jenis gitu. Tapi sebab masa sudah suntuk hari itu...aku beli sahajalah kan.

Akhirnya..sekarang ini...aku kuciwa dengan baju itu. Baju itu memang cantik, cuma aku sahaja yang tidak minat.
Mau juallah nampaknya.
Ada sesiapa mahu gitu.
Baju aku tu..memang pesen-pesen orang pakai sekarang tu.
Memang cantik.
;)

2 comments:

mamalieyna said...

hehe..

eina ada 4 psg..baju raya ke-2,3 &4 dah pakai mai opis...raya pertama je belum..sbb baju2 raya eina ni biasa2 aje, bju kurung buat sndiri, takde la liplap2x..hehe..

oooh ye ke, upload la kt blog, mana tau ada yg berkenan!

selamat hari raya!

haslina said...

hehehe...mmg betul tu eina...tujuan buat byk2 baju raya...boleh lepas tu pakai kepejabat..kan..tp klu tidak lip lap lah kan...

setuju setuju dengan pandangan eina tu...

;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails