Followers

Thursday, September 4, 2014

Menang headphone di blog Mialiana dan Pos Laju Balakong.



Assalamualaikum.
Mahu kongsi hadiah yang saya menang dari blog Mialiana. Memang sudah lama juga macam teringin hendak ada headphone sendiri. Namun macam tiada kesempatan untuk membeli. Alhamdulilah.
Saya masuk contest Soal Selidik 4 : Apakah Perasaan Anda Apabila Datang Ke Blog Ini? di blog Mia pada 3 August 2014 lepas. Alhamdulilah saya antara pemenang bertuah yang di umumkan pada 11 August nya - Pengumuman Pemenang Soal Selidik 4


Memandangkan rumah saya tiada orang pada waktu siang, makanya saya perlu pickup hadiah itu di Pos Laju Balakong, saya pertama kali pergi ke tempat baru ini. Buildingnya terletak di kawasan kilang. Landmark di tepi jalan raya ialah Stesen Minyak Petronas. Then terus sahaja dari situ dan belok ke kiri pada simpang ke tiga. Terus lagi hingga ke hujung jalan.
Paling senang juga, follow sahaja papan tanda WH Floral.
Rating adalah bagus, pekerja semuanya friendly. Dan paling penting customer adalah tidak ramai, maka semua urusan adalah pantas.
Saya suka.

Wasalam

Address
  • No 5, Jalan Perusahaan 3, Taman Perindustrian Selesa Jaya, Balakong.
  • Seri Kembangan
Phone03-8964 4181


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails