Followers

Friday, September 5, 2014

Salam Jumaat.


Assalamualaikum,

Salam Jumaat pada semua kawan-kawan tersayang.
Hari ini saya seperti biasa bergelumang dengan kertas.

Kisah semalam, 2 jam meleleh-leleh peluh masa bermakmal dengan students. Semalam prepare Marshall Cake. Namanya pun cake kan, so memang adalah adegan masak-masak.
Tapi bukan guna oven pung, kami menggoreng. Untuk panaskan aggregate and the gengnya, kemudian curahkan bitumen dan goreng lagi until sample mix cantik.
Dan cake itu kami kena buat lebih dari satu. Fuh.
Makanya malam tadi sepatutnya baca notes Traffics, sudah-sudah makcik ini menonton tv sahaja. I'm so tired.

Hari ini saya perlu prepare notes untuk hari Isnin. Ada 3 subjects waiting for me. Hari ini kena kerja kuat siapkan semua itu. Fahamkan, supaya mudah untuk sampaikan pada students.

Sudahlah esok saya bekerja, infact semua lecturers kena kerja sebenarnya. Esok ialah Convocation ke 12 IUKL. Tahniah.
Alhamdulilah, saya cuma perlu hadir pada sesi pagi sahaja.

Hari Ahad pula, saya ada registration untuk semester 4 di OUM. So nanti bayar fees dan dapat sekali buku teks untuk dua subjects.

Ya ALLAH, hambamu bermohon untuk mendapat gred yang baik pada semester 3 lepas, ameen ameen ameen.

Wasalam

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails