Followers

Sunday, October 26, 2014

Promo Shaklee 2014

Setiap bulan ada promo Shaklee. Sebagai perempuan memang azalinya kita suka barang promosi. Tidak kisahlah product apa pun kan. Mesti tertarik gitu. Lagilah product untuk kesihatan dan kecantikkan, Wanita mana yang tidak mahu cantik plus sihat?.

Di Shaklee, sharing yang teguh di bina bersama. Di samping dapat continue to use the product itself, we can bought it with a much better price. Seronok kan. Itu antara subject yang saya suka dalam Shaklee. Baru kurang 2 bulan as a Shaklee's user, saya sudah purchase lebih dari 2 products yang kononnya niat saya cuma hendak kurangkan berat badan. Itulah, bak kata perpatah melayu ' tak kenal maka tak cinta'. Bila sudah kenal, alahai terasa tidak mahu lepaskan lagi.
Hendak kenal benefit products Shaklee memang tidak susah. Banyak blog dan FB yang menulis testimonial dari customers plus dengan penerangan secara mendalam untuk setiap products. Kita kena rajin membaca. Kalau sudah jadi ahli, upline dari group sedia membantu untuk sebarang kemusykilan,inshaAllah. Shaklee sendiri ada membuat free talks setiap bulan. Semua peluang di beri secara meluas dan mendalam. Tinggal usaha kita sahaja untuk pergi lebih jauh atau untuk kekal tidak berubah di situ.

Alhamdulilah, dengan rezeki yang Allah bagi, saya di beri kesempatan untuk membeli ESP, Milk Shakes dan Sustained Release Vita-C sempena promosi bulan October.

Sebab itu saya memilih untuk menjadi ahli. Saya dapat membeli dengan harga ahli. Walaupun inshaAllah niat di hati untuk menjadi penjual juga satu masa lagi. Bagi saya products Shaklee sudah terbukti keberkesanannya. Bagi saya, rasai dulu kemudian sharing the real benefits. InshaAllah.









 






No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails