Followers

Thursday, October 30, 2014

Detox - siri dua

5- Detox hati, antara yang diabaikan. Apa sebenarnya fungsi hati dan bagaimana ia boleh menentukan tahap kesihatan kita secara menyeluruh. Hati secara general adalah seperti tapis yang menadah semua toksin dalam badan. Setiap hari hati akan diserang oleh toksin melalui pemakanan dan persekitaran kita, jadi sangat sangat penting untuk kita cuci hati setiap hari, bagi memastikan ianya boleh terus bekerja dengan baik. Bila hati tidak detox, kita tidak boleh dapat kebaikan 100% supplement2 lain yang kita makan. Detox hati adalah penting bagi memastikan vitamin yang di makan is "value for money".


6- Detox darah, salah faham tentang mengubati penyakit bukan pencegahan penyakit. Detox darah melibatkan 3 produk penting iaitu Vivix, Alfalfa dan Phytocol. Vivix dan Phytocol banyak "dipromosi" seperti ubat, bermakna dah sakit baru makan supplement ini. Pendekatan yang lebih tepat dan lebih baik ialah ianya perlu diamalkan setiap hari sebagai langkah pencegahan. Darah yang penuh toksin akan menyebabkan nutrient dalam darah tidak dapat disalurkan ke seluruh badan dengan baik. 

Bila customer mengadu letih dan lesu, ianya adalah petanda darah yang penuh toksin dan customer perlu detox darah mereka? Toksin yang menyerang sel akan menyebabkan sel tidak dapat cas tenaga (mithocondria) yang diperlukan, dan keadaan ini dibiarkan hari demi hari dan akan merosakkan badan kita. 
Produk Vivix merawat sehingga peringkat sel, dan memberi tenaga kepada sel, jadi inilah penyelesaian yang kita cari. Berkenaan dengan kolestrol, Phytocol membantu menghalang kolestrol melekat di dinding salur darah, sebagai salah satu cara membersihkan salur darah. Alfalfa pula tinggi alkali, yang boleh meneutralkan asid dalam badan akibat pemakanan tidak seimbang, jadi Alfalfa sangat baik untuk membersihkan darah yang tinggi asid/ meng-alkaline kan darah.




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails