Followers

Monday, November 3, 2014

Semester baru bermula, welcome back students.

Sempena birthday HC pada minggu lepas. Cuma beli nasi arab dekat rumah sahaja. 
Ini nasi arab orang Iran. Lepas tu ada sweet  puff arab tu, saya beli juga. Siap dua kali ulang membeli, esoknya beli lagi.

Assalamualaikum kawan-kawan semua.
Selamat hari Isnin.
Hari ini ialah hari pertama untuk semester November 2014.
Macam biasa, 1st day selalunya memang students belum gigih lagi ke kelas. Tapi saya ada tetap pergi ke kelas pada jam 8 pagi tadi dan jam 11 pagi.
Ok lah, ada students yang datang kan.
So hari ini cuma introduction sahaja. Tapinya saya sudah promise dengan students, second time jumpa dalam minggu ini, saya akan terus mulakan kelas dengan chapter one walaupun bilangan student masih sedikit.

Semalam kan saya ada kelas master. Syukur sebab ALLAH masih beri saya kekuatan untuk menghadiri kelas di penghujung minggu. Semoga pengorbanan ini dikurniakan kebahagian di akhirnya nanti, ameen.

3 comments:

Ina Hashim said...

Selamat mengajar semula Lin hehe
Akak ni week 1 je dah mengajar...xde kasi chance dah...karang x habis silibus jenuh nak buat replacemnet class lak especially sem ni boleh tahan gakla public holiday nye

Eliss said...

dah mula sem baru yer.. masa jadi student dulu mmg awal2 kelas rajin dan gigih jugak pergi walaupun kebarangkalian lecturer nk mengajar rendah sbb x ramai lagi rajin msk kelas..hehehe . biasa lecturer review sllybus jer.

Ms Haslina said...

kak ina - terima kasih kak. Samalah kak, saya 1st time jumpa buat intro dulu.2nd time jumpa dalam minggu yg sama terus start mengajar. ooo byk ph ek, x sempat tgk lagi nie.

eliss - hai.
a'ah da mula ni. huhu, serius dah tak hingat macamana feeling masa 1st kelas masa study dulu.huhu
tapi semua tu terpulang pada lecturer tu sendiri.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails