Followers

Friday, September 27, 2019

al-kisah 'Ergonomic Mouse' Guardian Of The GALAXY...


al-kisahnya ini la yang dipanggil Ergonomic Mouse.....bentuk seperti ala-ala spaceship cerita Guardian Of The Galaxy....kenapa sampai nak kena guna Ergonomic mouse ni ? mouse je pun.. ! mesti korang tertanya-tanya kan....hehehe...Dah la mahal bentuk Alien pulak....apa ke bestnya....ok..meh aku ceritakankan....Mouse ni nama dia Ergonomic Mouse...ada macam2 bentuk kat pasaran tapi design yang satu ni lagi menarik bg aku antara banyak2 mouse yang ada kat pasaran...Yang bestnya adalah benda alah ni wireless....ya wireless tuan2 dan puan2 dah xde lagi wayar bersilang simpang siur atas meja ....  lagi satu tangan aku dah mula sakit guna mouse yang biasa tu..maka terhasil lah pencarian mouse yg dapat mengurangkan kesakitan ku ini...hehehe..italh ceritanya...




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails