Followers

Tuesday, May 12, 2009

Wireless thank you so much.

Entah dimana hendak mulakan berblogging ini. Bila sudah meninggalkan seketika dua tika tiga tika...dunia fantasi yang menceritakan realiti hidup ini, aku jadi 'tertepu' idea untuk menulis. Lagipun banyak sangat perkara yang ada dalam otak aku sekarang ini. Perkara yang sudah bertahun terkulai-kulai tidak diperlukan, kini aku terpaksa study semula dan membuat sendiri by my own hand practice semula. So bayangkanlah, aku perlu jadi student semula untuk refresh otak aku ini. Oleh itu juga aku kesuntukkan masa setiap hari untuk menghadap komputer aku sendiri di office juga di rumah. Memang semenjak kebelakangan ini aku amat merasa masa mencemburi aku...heheheh. Ditambah satu perkaranya lagi, line internet di office tersangatlah lembap...sudahlah masa aku suntuk...terpaksa tunggu-tunggu pula depan komputer. In the end..aku tiada kuasa melayan pun.

Hari ini aku merajinkan diri membawa notebook dari rumah. Aku tidak sanggup menunggu-nunggu depan komputer office kelembapan line internet. Sekarang ini aku sedang menggunakan line Wireless di blok pejabat aku yang di beri percuma kepada student di sini.

Alamak sudah masuk jam 2pm lebih. Aku perlu melangkah ke bangunan sebelah untuk kembali melayan bitumen yang sedia menunggu untuk aku jalankan ujian-ujian Penetration, Softtening Point juga banyak lagi. Hari aku join sekali peserta kursus dari Roadcare seramai 20 orang yang semuanya lelaki.
Wokey. Chow.

7 comments:

LuVidA^^ said...

hi sis haslina.
best nye ley gune wifi..utk studen ek
hu...

Ms Haslina said...

hi dik luvida...
a'ah dik, wireless utk student..sebab line opis slow..akak pun guna lah wireless..speed ok lah..

aryllia said...

yeah..blye tumpang sekaki wifi...ehehehe

maidatul said...

Syok kalo sume tempat leh wifi...tak yah susah...
Dulu2 En Muz pun slalu gi IKRAM sbb roadcare skang tidak lagi...

Ms Haslina said...

aryllia ~ boleh nyer...tp kena ada nombor pekerja atau nombor matrik untuk student...
:)

akma ~ ermm..rasanya di blok academic jea ada free wifi..tp ada banyak tempat lah blok academic..so leh ber internet dimana2..
;)

Eliss said...

haslina, x per janji leh blog ...

Ms Haslina said...

eliss ~ itu lah :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails