Followers

Tuesday, August 18, 2009

Lord of the rings.

Risky sungguh pagi tadi aku driving dengan perut yang kosong dan juga lepas makan ubat tahan muntah. Di ketahui ubat tahan muntah memang boleh buat mengantuk. Ialah mula dari pagi ahad sudah masuk 3 pagi aku muntah...morning sickness yang seringkali membawa ke 24 hours sickness kalau aku kena lah. Dan aku memang malas nak makan ubat apa-apa pun. Tapi semestinya hari-hari kena telan pil kalsium. Itu memang penting. Masalahnya aku perlu ke tempat kerja juga pagi ini. Sebab semalam aku sudah ambil MC. Ampun sungguh semalam, dari pagi sampai kehendak tidur aku melepet sahaja. Kepala pun asyik nampak macam bintang-bintang sahaja. Kecian aku dan baby semalam tidur dengan perut kosong.
Alhamdulilah hari ini aku 'free' di office.

Hari sabtu lepas En Hendra and Haziq selamat menggunting rambut. Ialah kan..rambut Haziq sudah teramat panjang. Alhamdulilah masa gunting itu Haziq ok sahaja. Kata En Hendra, nasib baik ada anak cina dalam tua sedikit dari Haziq layan dia main masa gunting rambut itu. Lagi kata En Hendra, habis-habis potong rambut muka Haziq dah dekat sama dengan muka anak cina itu...hehehe.

Seronok bangat cuti sabtu ahad baru-baru ini, sebab kerja aku ialah melayan movie LORD OF THE RINGS. Siap leleh air mata lagi bila part sedih tu. Memanglah dulu sudah tengok movie ini di wayang. Tapi rasanya ingin tengok sekali lagi dengan uncut version. Amat seronok dan tidak keterlaratan melayan movie itu. Dulu-dulu aku minat sungguh pada LEGOLAS. Tapi kali ini aku suka pada ARAGORN...ehheheehe. Suka tengok cara dia berlakon sahaja.

2 comments:

aliaaroslan said...

sy memang suka aragorn dari dulu sampai skrang

Ms Haslina said...

hehehe...itu lah masa bujang2 lain sukanyer...bila da jadi emak orang nie..lain lagi hendaknyer..

;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails