Followers

Friday, February 11, 2011

aku meredhainya

Walaupun macam-macam jadi di office ini, tapi aku malas hendak ceritalah. Biar aku simpan dalam hati sahaja. Yang penting aku meredhainya. Aku yakin pada ALLAH, semua itu ada hikmahnya. Pada yang membawa mulut itu buat cerita tidak betul, pernah terfikir di kepala itu bahawa menganiaya itu berdosa tau. Terutama lagi orang mengandung macam aku ini.

Done.
Habis kelas tadi, student yang sudah lama study dengan aku bertanya khabar. Dan bagi yang sudah tahu, mereka memang maklum keadaan aku kalau pregnant. Alhamdulilah mereka memahami.

Ish malam tadi, ada apanya entah. Bising sungguh dengan segala bagai jenis letupan mercun. Tengah malam pula tu. Haziq memang tidak terjaga langsunglah, tapi hubby duk layan Haifa tengok mercun di tingkap rumah. Sebab jiran depan rumah aku yang beriya-iya bagai membakar mercun.
Mana datangnya mercun-mercun itu semuanya ye? Bukan ke mercun sudah di haramkan?. Ermmm..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails