Followers

Thursday, June 23, 2011

anna the Cat


Haifa memang suka dan teruja benar kalau nampak kucing.
Kekadang dipanggilnya 'miong'. Ada lagi di panggilnya 'cat'.
Apa pun, sebab kami tidak ada membela kucing.
Lainlah di kg, ada beberapa ekor kucing emak abah jaga.
Asalnya kucing itu ialah kucing orang buang.
So di kg, bolehlah Haifa tengok kucing dekat-dekat gitu.
Di rumah aku ini pula, sama macam di kg. Ada sahaja kucing yang ntah mana-mana datangnya.
Akhirnya aku dan hubby beli Haifa doll kucing ini.
Boleh lah kan.
;))

4 comments:

kak ina kl said...

tak lama lagi nak bersalin ek..sempat tak nak makan rendang dan ketupat nanti?

comel kucing ni..tentu anak dara kamu suka.

terima kasih sudi komen pasal blog akak yer.

haslina said...

a'ah kak ina. tidak sempat makan ketupat bagai ;((

susah gak nak cari doll cat ni kak.
sama-sama kak ina sayang.
;))

velasrizal said...

blh bawak peluk time tido

haslina said...

utk Haifa mmg di peluknya anna nie.

p/s comel jea.
;))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails