Followers

Friday, December 21, 2012

Bengkak bibir time pregnant.


Assalamualaikum.
Alhamdulilah sudah hari Jumaat lagi.
De best part ialah esok cuti kan.

Selasa depan pun cuti lagi kan.
Insyallah hari Isnin nanti aku ada ujian MGGT.
Mungkin minta MC sekali kot dengan Doc klinik.
Hahaha, cuti tahunan aku kali ini sudah 0 gitu.
Makanya apa-apa hal mesti minta MC sahajalah.

Hari ini aku macam buah Orange.
Sebab color color oren gitu penampilan aku.
Beg memang color oren lah.
Kasut sarung ada bunga-bunga oren.
Cam ceria sahajakan.

Storynya ialah, aku tidak pastilah orang lain kan.
Tapi aku ini kalau pregnant memang ada satu perkara atau elergik yang berlaku pada aku.
Nampaknya ke empat kali pregnancy memang begitulah.
Tidak kisah anak lelaki atau perempuan.

Aku mesti kena bengkak di bibir.
Macam ala-ala elergik makan seafood.
Tapi tidaknya aku begitu pun sebenarnya.
Memang gitu sahaja.
Sedar-sedar nanti bibir belah atas aku ada one spot macam gelembung.
Alhamdulilah tidaklah gatal.
Kali ini aku kena lewat sikit.
Tunggu-tunggu juga masa awal pregnancy hari itu.
Rupa-rupanya baru hendak kena masa kandungan cecah 29 weeks rupanya.
Dalam Selasa lepas kalau tidak silap aku, bangun pagi aku sudah nampak bengkaknya.
Then start semalam sudah nampak tanda hitam atau kering gitu.
Kurang-kurang dalam beberapa hari sahajalah.
Dan ia langsung tidak mengganggu hidup aku pun.

So korang ada tak kena macam aku time pregnant.
Mungkin ada perkara lain kea.
 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails