Followers

Tuesday, December 4, 2012

Luv them so much & my 6th on 021212 wedding aniversary.


Ada sekali itu, aku lupa bawa anak tudung turun bawah. Makanya hendak aku bertapak naik tangga semula. Aduhai mak yong memang tidak laratlah. So mintalah anak bujang kesayangan aku yang alhamdulilah memang rajin kalau di suruh-suruh. Last-last masa Haziq turun, dia sudah pakai anak tudung aku itu. Aduhai comel sahaja. Aku terus minta Hubby pakaikan juga untuk Qeqeem.
Comelkan.


Op sebelum terlupa, Ahad lepas 021212, alhamdulilah genap 6 tahun aku dan Hubby bergelar suami isteri. Syukur pada ALLAH atas jodoh yang di berikan pada kami berdua. Di tambah lagi dengan 3 orang bunga-bunga cinta and becoming one more precious insyallah next year.

Cadangan adalah hendak membaking. Erm tapinya aku ini jam 11 lebih pagi itu sudah naik atas katil semula. Itupun lepas makan nasi goreng yang Hubby buat pagi itu. Penat benar badan aku masa itu, dekat jam 2 petang baru boleh bangun semula.
Makanya baking-baking telah berkubur.

Tapinya aku gagahkan juga untuk membandung petang itu. At list adalah something untuk kenangan kan.
Aku guna pes mee bandung segera.
1st time guna atas rekomen orang Muar gitu. Next time aku masukkan resepi mudah ini. Kebetulan aku dapat tulang juga masa raya haji lepas. Daging korban dengan tulang sekali. Adalah besar tapak tangan aku ini. So merebuslah. Alhamdulilah berkat daging korban, cepat empuk dan manis sahaja rasanya.

Semoga jodoh kami ALLAH kekalkan hingga ke JANNAH.
amin amin amin.

2 comments:

mamaarifakeemaisy said...

Ihiks comel betull...baguslah...anak2x boleh diharap :-)

Ms Haslina said...

alhamdulilah. tq eina.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails