Followers

Monday, June 10, 2013

PETPET free sample and kasut sekolah Haziq.

Free sample dari PETPET, 10 keping.

As salam kepada mommies semua. How monday?. Hari saya adalah failed. Hari ini saya ambil EL. Since dari malam sebenarnya sudah merancang untuk tidak ke office. Badan masih macam letih lagi. Maklumlah hari Sabtu lepas sempat pergi kenduri anak officemate di Subang. Panas memang tengah panaslah kan. Tapinya saya duk makan nasi beriani macam banyak pula. Sendawa beriani sampai ke malam. Hehe.                  

Malamnya pula saya attend dinner IUKL 2013 di Mines Wellness Hotel. Berada di situ dari jam 7++ malam until 11++ malam. Fenat lagi. 
Makanya hari Isnin ini saya teruskan bercuti lagi. :D.
Haziq pun sama tidak ke Tadika hari ini. Kami berdua keluar mencari kasut sekolah Haziq yang baru. Kasut lama sudah ketat. Price RM20 sahaja.


Haziq pakai saiz 11.

Rasanya semua orang mesti suka kalau dapat barang free kan. Alhamdulilah tengahari tadi, ada parcel dari 
sampai. Rupanya free sample dari PETPET. Rezeki hari Isnin. Syukur. Saya sahaja minta size M, itu adalah untuk baby Hafiy. Tapi sekarang ini Hafiy masih pakai size S. So boleh simpan sahaja dulu.
Saya isi form ini di Facebook PETPET. Memang saya rajin fill up form di internet untuk request free sample terutama untuk anak-anak. Maklumlah anak semuanya kecil-kecil lagi. Mostly saya suka pampers dan juga susu. For me, saya suka request tuala wanita :D.


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails