Followers

Friday, March 20, 2015

Detox hati dengan DTX Complex


Saya mula makan DTX Complex pada malam Ahad 15/3/2015. 
Ini memang niat saya untuk Detox hati.
Cara makan ialah 3 biji sehari. Saya makan waktu malam between lepas makan dinner. 
Retail price RM 155 with 90 pills. 
Semoga ALLAH permudahkan urusan saya kali ini, ameen.
Saya kongsikan sedikit info mengenai detox hasil dari kelas nutrisi di Shaklee.

Detox bukan sekadar buang air besar. 

Ini adalah pemahaman biasa tentang detox, bila buang air besar je, maknanya detox. Sebenarnya 

tidak tepat, kerana detox menyeluruh melibatkan: 

Detox usus dengan Herblax dan Peppermint Ginger (bersihkan usus untuk penyerapan nutrient terbaik setiap hari)

Detox hati, dengan DTX (bersihkan penapis toksin dalam badan yang diserang toksin setiap hari)

Detox darah, Alfalfa, Vivix dan Phytocol (beri tenaga, elak tempelen kolestrol, neutralkan darah yang berasid tinggi)

      

      Detox hati, antara yang diabaikan. 
          
      Hati secara general adalah seperti tapis yang menadah semua toksin dalam badan. Setiap hari hati  
     
      diserang oleh toksin melalui pemakanan dan persekitaran kita, jadi sangat sangat penting untuk kita 
      
      cuci hati setiap hari, bagi memastikan ianya boleh terus bekerja dengan baik. Bila hati tidak detox, kita 
      
      tidak boleh dapat kebaikan 100% supplement2 lain yang kita makan. 

      Detox hati adalah penting bagi memastikan dapat "value for money". 





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails