Followers

Friday, March 13, 2015

Selamat hari jadi ke dua tahun sayang comel mama!!!



Alhamdulilah hari ini genap anak bongsu Hafiy comel 2 tahun.
Masih segar di ingatan pagi Rabu masa aku start sakit hendak bersalinkan Hafiy.

Di post yang ini Story bersalinkan Muhammad Hafiy aku tulis kisah penuh bagaimana aku sudah keluar darah di bawah tut semasa waiting di sofa di area ibu hendak bersalin. Tapi masih belum boleh di pecahkan ari ketuban aku juga masa itu sebab labor room penuh. Allah sahaja yang tahu betapa sakitnya contraction masa itu, sebab baby memang hendak keluar sangat.

Nanti boleh baca kisah pahit manis bersalinkan baby Hafiy yang beratnya 3.56kg. Dan alhamdulilah aku tida di jahit masa itu. Syukur sangat-sangat. Feeling bersalin tanpa koyakan, Allahuakbar, sakit yang teramat sakit.

Happy Birthday sayang. 
Mama doakan Hafiy sentiasa sihat, 
menjadi anak yang soleh dan 
berjaya di dunia dan akhirat. 
Ameen.

3 comments:

Roziah Muhammad Nor @ Cie said...

happy birthday handsome boy :)

Unknown said...

eee..macam anak saya dh tgok...hihihi
jemput ke blog saya...:-)

Ms Haslina said...

terima kasih Roziah. terima kasih sudi singgah sini.

terima kasih Rosz. Ooo iye kea. Nanti saya melawat blog awak kembali.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails