Followers

Thursday, March 12, 2015

Pening ke bila baju kerja yang cantek sudah kurang


Bismillah.
Sebenarnya, tiadalah pening apa pun. Memang jenis aku tidak kisah pung pakai baju apa. Yang penting ada pakaian menutup aurat.
Hari ini aku pakai kasut color pink, skirt berbunga hitam putih, baju saiz XL warna purple yang aku pakai masa pregnant dulu dan tudung bawal hijau corak biru.

Alhamdulilah saya ada pakaian dan kasut 
yang masih berkeadaan baik untuk di pakai

Pagi tadi aku duduk depan katil. Depan almari. Termenung.
Sebab hendak pilih baju untuk pergi kerja. Baju kerja aku memang terang-terang tidak banyak. Bukan salah sesiapa pun. Salah aku sendiri. Cukup tidak suka kalau di suruh HC untuk pergi membeli baju.
Entahlah keadaan adalah tidak sesuai. Aku penat. Banyak sangat tasks aku sekarang ini. So bila ada masa terluang di rumah, memang aku ambil cukup-cukup untuk bersantai.

So kejadian pagi ini haruslah di ambil jadi iktibar. Wahai cik puan Haslina, silalah membeli belah dalam kadar segera ye.
Ya ALLAH, mohon murahkan rezeki kami. ameen.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails