Followers

Friday, April 6, 2018

Prison Break (2017) aku tonton malam tadi

Ya Ampun malam tadi dapat tengok drama Prison Break yang terbaru. Feeling sangat berdebar-debar. Aku memang fan amat sangat dengan drama ini. Mula-mula masa drama CSI sudah habis malam tadi tu, aku memang rasa macam tak nak continue untuk tengok Prison Break, episod 1.
Aku memang macam tu, over sangat. Haha..Rasa seram sejuk, kecut perut semualah.
Last nya aku tengok juga. Jantung macam laju sikit sepanjang tayangan. Excited punya pasal. Hahaha....

Kisah malam tadi. Lincorn gali kubur Michael yang di dalam kubur hanya ada pakaian sahaja tanpa tulang, lepas T-Bag dapat surat yang berisi picture Michael di penjara di Yaman. Lincorn dan Omar kawan masa di penjara pergi ke Yaman. Dan memang ada Michael di penjara tapinya Michael menggunakan nama lain iaitu Oitis. Oitis ini ialah pengganas di Yaman. Tapi lepas Michael tidak mengaku pada Lincorn yang dia ialah adiknya, Michael memejamkan mata tanda ada relief yang dia akhirnya dapat berjumpa Lincorn setelah 7 tahun lamanya terpisah.

Resurrection: Prison Break (2017)
Resurrection: Prison Break (2017)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails