Followers

Tuesday, August 4, 2009

Drive sendiri semula.

Morning.

Alhamdulilah semalam hari isnin aku drive sendiri pergi balik office. Pada hal sepanjang aku cuti sakit hari itu memang tidak pernahhhhhh sekali pun aku jadi driver ini. Walaupun aku masih belum sihat sangat dengan kepala masih pening-pening sahaja. Tapi rasa kecian pada En Hendra sebab terkejar sana sini kalau hantar aku pergi balik kerja. Lepas dinner di rumah malam tadi aku terus flat until 11pm. Punyalah tidak berdaya badan ini.

Allah memang MAHA adil. Balik aku ke tempat kerja memang aku risau juga. Macam mana lah timetable kelas aku. Padat ke?. Dengan berdebar-debar, ialah kan aku risau dengan keadaan aku sekarang. Aku mungkin tidak mampu untuk handle ramai student juga waktu mengajar yang panjang. Aku masih mudah letih dan mudah mabuk, kemungkinan akhirnya aku boleh muntah pula. Itu memang aku risau. Kalau boleh aku tidak mahu muntah di office.
Syok sungguh bila 1st time tengok timetable aku. Pehhhh best sungguh!!!!. Aku cuma perlu mengajar satu subject sahaja dengan waktu 6 hours per week. The rest tugas aku ialah handle dan mengajar laboratory. Lagi pun kebetulan kali ini ramai staf baru. Itu yang kerja yang banyak dapat di bahagi seringan-ringannya. Syukur...rezeki orang berbadan dua...
Wokey...hendak sambung kerja..

5 comments:

Eliss said...

wah free nyer...adalah relax di ofiz waktu pregnant adalah syok :)

Ina Hashim said...

Alhamdulillah...sesungguhnya DIA lebih mengetahui

Ms Haslina said...

eliss ~ itu lah...alhamdulilah...rezeki org peknan..

kak ina ~ :))...syokk dan gembira sangat..

maidatul said...

Alhamdulillah dapat relax sikit ek...so nanti bila akma x bz kita jumpa ek...take care.

Ms Haslina said...

wokey..nenanti kita jumpa..selamat pi outstation ke JB..esok kan?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails