Followers

Saturday, April 21, 2012

Salam Sabtu...me kerja hari ini.

Salam Sabtu.
Alhamdulilah.

Me with coat makmal

Alhamdulilah sekali lagi. Sebabnya aku manage juga datang kerja hari ini walaupun dalam kekalutan dan kepenatan.
(Hari-hari kalut dan penat)
Fuh.
Minggu ini penuh dengan aktiviti berbentuk kekeluargaan, full dengan kerja di office dan juga aktiviti servis kereta.

Makluman sudah di beritahu hari itu kan.
Kaklang sudah selamat bersalin.
Makanya kaklang discharge pada Jumaat tengahari semalam.
La nie kaklang and baby Arriq telah selamat berada di rumah aku mungkin until hari Ahad esok atau lebih. Tiada kepastian dan paksaan di situ. Aku dan hubby ok sahaja.
Hahaha, penuhlah my rumah dengan 3 orang kanak-kanak riang gembira tak geti penat sayik main sahaja dan juga dengan 2 baby kecik juga besar yang comel lote.

Aku dan hubby selamat menghantar abah balik kg pada malam Jumaatnya.
Then dengan izin abah aku bawa pula emak datang KL, hatta rumah aku. Macam emak orang lain, emak memang hendak menjaga kaklang dalam pantang. Berapa lama, aku tidak pasti.
Mungkin sampai abah cakap 'cuti' sudah due.
;))

Masa aku di Lab. tadi, sempat aku menelek satu seive ini. Normally aku biasa guna@nampak seive bersaiz besar. Tetiba di Lab. pavement itu tadi lain pula saiznya.
Terus tanya pada TA bertugas.
Oooo rupanya seive ini untuk ayakan EMULSI.
Material emulsi ini adalah dalam bentuk cecair. So ayakan di buat untuk membuang bahan asing yang terdapat dalam emulsi tersebut.

Comelkan saiz seive ini.
1st tengok kat Lab. tadi.

2 comments:

faridmw said...

salam..
walaupon sibuk tapi tetap kena senyum.. hehe..

Ms Haslina said...

salam kembali.
betul dik farid@senyum man.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails