Followers

Friday, September 5, 2008

malam ni balik kg...syoknyer..

5 ramadan 1429

Syukur pada Allah..selamat da berpuasa hingga hari ke 5 da hari ini. Macam biasa lah...minggu ni still full with WORKS. Semalam aku balik tepat 6pm. Di sebabkan hujan da JAMMING sungguh kat jalan MRR2 tu...aku selamat sampai rumah da jam 7pm. Tgk2 Haziq da tidor rupa nyer. Mula2 sampai rumah mesti kiss pipi Haziq dulu. Wenduuuuuu...Alhamdulilah lauk ayam masak pedas dan nasi beriani with instant spices En Hendra da masak kan. TQQQQQQQQ sayang...
Aku nak goreng sayur lah sebab x de lauk sayur but En Henda kat tak perlu...erm..so aku cuma masak air panas jea buat isi kat termos yg da kosong tu. Pastu kemas2 dapur sikit dan prepare table utk berbuka. Then mandi. Cian Haziq tgh tido terkejut sebab bunyi motor kat luar rumah. Sungguh lah tak selesa duk kat umah macam aku duduk sekarang ni. Mungkin bg aku da En Hendra masih ok lagi. Cuma tak sesuai dengan pembesaran Haziq. Insyallah klu ada rezeki...kami pasti akan dapat yg lebih baik...amin.

Hheehehahh...sungguh seronok AMAT..malam ni kami balik kg di kuala pilah. Wendu nyer kat emak dan abah. Last aku balik ialah pada awal august hari tu. Selalu nyer mesti dalam masa 3 weeks da balik kg semula. Tapi kali ni ada kesibukan sikit, itu yg balik lewattt da.
Tapi tidak mengapa...malam ni kerinduan pasti terungkai gitu.

Okies nak sambung kerja semula. Malam td dalam 1jam lebih aku wat kerja kat umah utk siapkan soalan. Cadang2 nak masak kan En Hendra mee goreng pun da terbantut sebab habis2 aku buat kerja tu pun da jam 11.40pm gitu. X pe..malam ni kan ada lagi.



10 comments:

:: Cikgu Wiween :: said...

selamat lik kampung akak! *hugs* lamanye ween x pi kuala pilah.heheh

Our Dreams Of Life said...

wah bestnya dapat blk kg..rasa masakan mak...untung lin pilah dekat aje

intan zura said...

ciumkan haziq utk kiter......
;)

selamat balik kg kak...

haslina said...

ween ~ tima kasih...iyea kea...last akak pi mandi manda diPD ialah awal tahun lepas..masa tgh pregnant lagi...
insyallah mmg ada perancangan nak mandi laut nie...nanti leh jumpa kan...

kak ina ~ tu lah kak...alhamdulilah kg saya dekat..simpati saya pada orang yg jauh kgnyer cam akak..
x pea..ada rezeki nanti leh balik..kan..

intan ~ welcome to my blog...heheh..semesti nyer ciuman everyday utk Haziq..
tima kasih..

nanonano said...

org kole yerr..
mesti pekat ni..
hihi

haslina said...

nano ~ pekat....idak nyer...
dulu masa sekolah kat sekolah teknik n9 pun bebudak KL yg sekolah kat situ ingat saya ni budak KL, sebab klu bercakap tak de slang Pilah pun..heheheheh

nama jea orang pilah...
;)

13may said...

selamat selamat :)

haslina said...

mr 13may ~ semoga semua nyer selamat..amin..

iEn said...

blog yanie? yanie tu sapo?

haslina said...

ya allah salah nama da...MINTA MAAF ye Ien..
:(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails