Followers

Monday, March 23, 2009

story Haziq dan shopping di terminal one seremban.

Memangkan anakanda tersayang berada di kampung..aku dan En Hendra bergilir2 call kakak aku bertanyakan khabar berita update dari kg. Kakak aku pun rajin ngantar sms update pasal Haziq..
* Haziq da tido lepas maghrib malam td.
* Haziq terbangun dalam jam 10 pm lebih dan nangis jea...cian emak aku kena dukung dan pujuk Haziq sampai tertidor semula. Masa aku call kakak, terdengar suara Haziq tgh nangis sambil sebut nama baba...mama..Alahai sedih aku dengarnyer..
* Haziq da bangun dalam jam 8 am lebih..minum susu sikit jea...pastu terus main softtoy dan kereta.
* Haziq da tido dalam jam 2 pm lebih td.
Lagi semalam jea Haziq ada dikg..esok aku kembali jumpa dia lepas aku balik kerja lah.

pendrive lama aku 1GB yg da berusia 4 tahun telah menampakkan kelemahan dalam menjalankan tugasnyer..so semalam aku dapat pendrive baru....4GB...alhamdulilah

beli kat pilah jea...sah2 harga di pilah lebih mahal dari KL nyer..tp aku beli gak..hehehe

baju kurung pahang...pertama kali aku beli baju instant nie. ini baju kurung pahang kedua aku. tp dari hari sabtu aku duk mencari baju kurung instant nie..dr pilah x de yg berkenan..lepas tu pi bahau pulak...tak de berkenan gak..in the end jumpa di seremban...ermmm

11 comments:

13may said...

camna nak kenal baju kurung pahang ngan baju kurung lain?

Ms Haslina said...

mr 13may ~ ermmm...klu kurung biasa..kan ada 2 pesak kiri kanan....tapi kurung pahang ni ada 1 pesak kiri kanan jea..
--ini mengikut kefahaman saya lah--

Eliss said...

aduhai sedihnyaa....mcm mana laa kalo aku kena tinggal nuha nanti :(

Ms Haslina said...

itu lah eliss, hati seorang ibu...tp hubby aku pun sama sedih gak...da mmg anak itu bukan hak milik kita saje..anak juga milik nenek datuk mak saudara bapak saudara...whuaaaa

Ina Hashim said...

lin,

satu pendrive 4 thn???muat ke?akak br keje sini 2 thn dah 3 pendrive total 7G...btw, pendrive baru lin tuh sebijik pendrive akak(kaler, rupa, kapasiti) hihi

maidatul said...

tak penah tinggalkan anak memang sedih sgt...mcm akma 1st time tinggalkan dulu pun sampai nangis bile teringat...tapi skang alhamdulillah boleh control tp jgn tgk anak org lain mesti bertakung air mata...

cantik baju akak...akma pun teringin nk buat lagi tapi x jumpe kain yg sesuai so sampai la ni ada satu je...

Ms Haslina said...

kak ina ~ oOOO sama ek ngan kak ina nyer pendrive..ntahlah kak..saya jenis kureng menggunakan pendrive..inipun saya beli baru sebab pendrive lama tu da tak ok...
:)

akma ~ mmg pun sedihhh jea..padahal tinggalkan 1 hari 2 malam jea..
Baju tu akak beli kat terminal one..klu kenan akak rasa masih ada lagi baju tu yg color lain yg saiz S dan M...
ingat tak..dulu kita pernah ada baju warna hitam yg sama..rasanyer kite beli di pertama complex.

A.H.A.D said...

cantik brooch tu

Ms Haslina said...

gee ~ hik hik brooch murah jea tu...

maidatul said...

akma tak pernah lupa tp akak yg lupa kot...mane kita penah gi pertama komplek kalo jumpe...kita slalu gi area ampang park or ampang point je...baju tu kita beli kat ampang park...hehehe...akak pakai lagi x baju tu...akma pakai lagi...da lama giler kan...

Ms Haslina said...

lea...iyea kea kite beli di ampang park...mmg lupa sungguh...
baju tu da tak da dah...akak da x muat....
:(
tppp mmg da lama gila gila sangat da...
tp kenangan beli baju yg sama tetap dalam ingatan akak...
:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails