Followers

Monday, May 14, 2012

happy 9 months.

Salam Monday orange to me.
Alhamdulilah.

Qeqeem happy sungguh duduk dalam kolam.

Alhamdulilah syukur pada ALLAH.
My Qeqeem yang sentiasa ceria dan murah dengan senyuman.
Cuma Qeqeem masih ada batuk berkahak lagi.
Baru-baru ini dia kena selsema semula.
Kecian sungguh, tidak sampai hati kalau tengok anak-anak tidak sihat.

Gigi Qeqeem masih kekal 2 batang. Comel sahaja terletak di bahagian depan bawah.
Memang sudah pandai sangat sebut 'MAMA' dan 'BABA'.
So sweet sangat.

Serius aku tengah menunggu dalam debar juga sekarang ini.
Sebabnya dalam umur masuk 9 bulan inilah dua-dua anak aku dulu sudah mula bertatih.
Haziq masa umur 9 bulan 2 minggu.
Haifa pula umur 9 bulan.
Tidak pasti dengan Qeqeem pula bagaimana.
Mungkin cepat atau tidak berjalan.
Hatta kalau ikut saiz badan, Qeqeem sah-sah memang besar dari abang dan kakaknya.
Selamat 9 bulan my dear sayang. Moga cepat sihat dan di permudahkan di perkuatkan kaki untuk berjalan.
amin amin amin.

6 comments:

mamalieyna said...

9 bulan dah qeqeem..cepat masa berlalu~

ooh si abang n kakak bertatih umur ni eh.. arif lambat, dh dekat setahun..setahun lebih baru berjalan betul..anak2 lain progressnya kan.. takpe..

janji sihat ye qeqeem..

haslina said...

alhamdulilah, da bertambah bulannya.

betul tu eina, lain anak lain progressnya.

yg penting sihat dan ceria.
alhamdulilah.

oya said...

ala comel..9 months sudah qaqeem..
org cakap kdng2 lmbt jln tp cpt ckp..depends la cane kan..

haslina said...

tq dik oya.
qeqeem yg comel dan mudah di jaga.

mmg betul cakap orang itu.
;))

maidatul said...

comel macam abgnya juga yea...
rasa nak gigit tgk dia bambam tu... :))

haslina said...

hahaha.
mmg bambam qeqeqm tu. geram je kan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails