Followers

Thursday, June 14, 2012

Kek Mentega Oren - order

Siap di bungkus comel.

Alhamdulilah sudah hari Khamis. Maveles.
Aduhai kelas sudah bermula minggu depan.
Walau sudah berzaman mengajar, tapi hati ada cemas sikit.
1st time nanti aku akan mengajar subject CM.
Ialahnya setakat CM itu memang budak civil macam aku boleh mengajar, insyallah.
Lagilah budak UTM JB, boleh sahaja. Bagi sahaja ajar apa-apa.
Lagilah lagi zaman aku adalah hasil air tangan UTM zaman 'universiti tendang menendang'.
Aku antara yang terpilih untuk kekal menghabiskan belajar. TQ ALLAH.
Apa-apa hal aku yang request subject CM itu tapi dengan SECRET MISSION.
Insyallah, moga ALLAH permudahkan urusan aku nanti. amin amin amin.

Back to story cake.
Itu hasilan kerja tangan aku atas order opismate.
Sudah 2 kali juga mak yong order dari aku.
TQ dear.

So kepada yang berminat sila-sila order.
Hendak rasa 'kek kg'.
Mari mari mari.
Iklan jap yea.

Order dari Ms Saliza.
RM5 sebiji.
Dalam ada content hirisan kacang walnut.

 

Yang ini plain sahaja.
Pure Orange Butter Cake.

2 comments:

A.H.A.D said...

comel jer kek tu..mcm sedap jer huhu

Ms Haslina said...

mak yong aka gee.
setakat ini customer komen okies. sebab resepi kek ini ada guna perahan sebiji limau.
bau limau adalah terserlah.
;))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails