Followers

Thursday, October 23, 2014

I'm back lepas habis menanda paper.

Ini adalah punca kenapa saya tidak dapat update blog. 

Assalamualaikum.

Ya ALLAH, punyalah sibuk dua minggu lalu. Senang cerita lepas hari raya aidiladha terus busy habis. Kerjanya ialah menanda dan menanda lagi. Hari ini alhamdulilah. Semua beban sudah terlepas.

Hari Isnin saya MC, sebab gusi bengkak. Tapi tidaklah duduk di rumah sahaja. Seharian di luar bersama Haqeem dan Hafiy. Lepas Haziq ke sekolah petang, kami terus pergi klinik di Giant.
Lepas habis di situ, ke Putrajaya pula untuk renew insuran kereta Wira. Ramai juga orang masa itu. Penat melayan Hafiy yang lasak. Letih. Sambil lalu untuk balik singgah office sekejap, HC beli nasi arab untuk lunch.
Kemudian dekat jam 4 pm kami sampai di bengkek kereta di Puncak Jalil semula untuk alignment, balancing dan tukar dua tayar kereta. Tup tap di situ sahaja until jam 6 lebih. Disebabkan hujan bagai, kami sampain di rumah sudah dekat jam 8 malam. Sudah-sudahnya semua foods, rojak, nasi arab, goreng pisang menjadi makanan dinner, Saya flat jam 8 lebih, cadang hendak tidur sekejap. Tapinya saya terus tidur sampai pagi.
Hari Selasa saya ambil EL, pulun tanda paper untuk 45 students dari jam 7.30 pagi rasanya until 9 malam. Itupun banyak kali berenti sebab melayan anak-anak on off. Ditambah dengan berebut calculator dengan Hafiy.
Kerjanya bawa calculator mamanya kehulu kehilir, tekan sana sini. Siap buat macam telefon pun iye juga. Aduhai anak kan.

Hari ini hendak rilex-rilex. Kalau ada mood petang ini, boleh continue kerja-kerja lain yang tertangguh, terutama assignment master. Semoga ALLAH permudahkan, ameen.

Pagi-pagi, mesti semangat. 
Bang tolong amekkan gambar I.

5 comments:

Anonymous said...

hihihi itulah cabaran menanda :D dah boleh kembali berblogging sebab dah habis marking ^^ hihi

Farah Waheda Wahid said...

marking ada kala boleh jadi pening kepala kan? welcome back dear...

Ms Haslina said...

hi guys,

CT Humairah and Farah,tq for ur concern. hehe.

itulah, sebab marks ini adalah masa depan students juga kan. memang kena buat betul2. alhamdulilah selesai beban di bahu.

Unknown said...

Rajinnya marking paper.. brapa bundle pulak tu..

http://kasut-rantau.blogspot.com/2014/10/1st-giveaway-by-cik-puan-jelita.html

Anda di tag

Ms Haslina said...

kasut kusut, sudah tugaskan.

tq, nanti tgk tag.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails