Followers

Tuesday, January 12, 2010

AJL24...aku komen..

Luv it so much!!!!!!!!!!!

Memula malas hendak menulis mengenai AJL24. Lepas itu memang terasa hendak tulis. Memandangkan aku menonton AJL dari mula sehingga habis kecuali ketika Aizat menyanyi...tidak minat pada dia. So bila sudah bosan membuat kerja dan hendak makan lunch pun macam malas. Padahal lunch aku hari ini ialah NASI GORENG SARDIN. Lama sudah tidak makan makanan ini. Kebetulan tadi ada officemate mengajak menemankan dia ke PKNS Bangi. Apa salahnya lah kan aku pergi menapau makanan yang macam teringin untuk di makan itu.

Bagi aku lah...aku memang cukup TERUJA menonton LAN berduet dengan siti nurhaliza semasa opening AJL. Cukup cukup cukup mantap sekali vokal LAN. Untuk siti nurhaliza tidak perlu lah di war war kan lagi. Semua tahu kehebatan dia.
Tapi kemampuan vokal LAN yang boleh di kata sama LEVEL dengan siti nurhaliza semasa menyanyikan lagu pada malam itu membuatkan aku pandai-pandai sendiri MENOBATKAN mereka sebagai JUARA AJL24. hik hik hik...
Rasanya tiada yang boleh menandingi persembahan dan vokal mereka.

Yuna dan Faizal Tahir pula tidak perlu melihat persembahan dia malam itu pun, aku sudah agak mesti mereka ini ada menang punya...COMPEM..


Tapi sedih juga bila Stacy tidak memenangi apa-apa pun sebab persembahan dia malam itu amatlah MANTAP.
Tahniah pada BLACK...semestinya vokal dia bagus...tapi still tidak boleh menandingi LAN walaupun sekarang ini dia adalah penyanyi sambilan untuk MUH.

4 comments:

Mr Mama said...

faizal tahir dah x jadi `superman` tp bertukar jadik `MJ`

Ms Haslina said...

ha ha ha..itulah pasal..tp still maintain bestt....

Ina Hashim said...

ya Lin...akak expect Stacy leh menang Persembahan Terbaik...sbb suara & performance mmg POWERFUL

Ms Haslina said...

mmg kak...stacy pun sepatutnyer ada menang..tp..ntahlahkan...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails