Followers

Thursday, January 7, 2010

Masih lagi..

I'm still working today. Tapi hari ini En Hendra yang menghantar aku ke tempat kerja. Masuk minggu ini kandungan sudah masuk 37 minggu. Maknanya kandungan aku sudah genap 9 bulan. Alhamdulilah.
Perut aku terasa 'berat' untuk dibawa. So kalau aku hendak berdiri lama-lama memanglah satu kepayahan. Cuma itu sahaja. Yang lain masih okies. Aku tiada sakit pinggang, sakit kepala, sakit betis, sakit kaki.

Insyallah aku di jangka bersalin pada 27 January 2010 / Rabu.

p/s - Aduhai saratnya hendak habiskan kelas untuk mengajar untuk seminggu dua ini...Allahuakbar.

Petang 1 Jan lepas, kami pergi ULU YAM untuk mandi manda. Tapi yang mandinya ialah mereka berdua sahaja. Aku tengok sahaja. Itupun mandi dalam 30 minit sahaja sebab katanya air sejuk sangattttttt.

4 comments:

sujaihah said...

best nyer mandi2

Ina Hashim said...

Lin,

muka dah mula nmpk sembab...itu tanda2 dah nak dekat bersalin tu

mamalieyna said...

g ulu yam eh, lama tak gi..last g masa arif bape bulan eh..bwk dia mandi sama2..best sangattt!!! ^_^

haslina said...

sujaihah ~ itu lah kan..tp yg mandi hubby and haziq sahaja...

kak ina ~ hehehe..tp lately ni mmg kuatttttt tidur..saya ni klu tidur je muka mmg nampak sembab.

mamalieyna ~ pergi kejap jea tu..saya last pergi masa bujang lagi...

tp mmg bestlah pergi situ kan..sebab sungainya lebarrrrr...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails