Followers

Thursday, December 16, 2010

HIJAB CONTEST dan giveaway by SOFFYA ESHOPE!



Lama sungguh tidak kena tag ini, so kali ini buatlah. Dari Sis Ina..tq kakak. Penganjur iaitu ms Soffya.
Tak pernah ada tudung jenis gitu pun.

perlu tag 3 orang lain-lain -
1. mamalieyna
2. elissmie
3. mahira oya

buat ye you all...
;))

p/s tertinggal pula info ini..hikhik

+buat entry pasal HIJAB CONTEST DAN GIVEAWAY by SOFFYA ESHOPE. - DONE
+letak banner kat atas sekali tu dan linkkan ke entry ini okeh? - DONE
+tagkan jugak tiga orang kawan kome dan mestilah dorang tahu telah ditag ;D - DONE

tarikh tutup : 31 disember 2010 (dah tak lama lagi, ye dak? so buat cepat-cepat)
pemenang akan dibuat ikut sistem cabutan bertuah (dah namanya giveaway kan?) dan entry yang menarik hati cik bulan nihhh :D. kira ada dua hadiah atau mungkin lebih berdasarkan sambutan. okeh?
pastekan link entry korang kat kotak komen kat bawah. dalam kotak komen je ye, kotak beracun ke, kotak spring ke, gua tak layan.

7 comments:

ciEk NiENa said...

semoga berjaya yea kak.. HUHU

oya said...

thanks kak...

haslina said...

ciek niena - hikhik..amin..tq dear..

oya - u r welcome dear...

maidatul said...

mana gambornyer nak vote neyy...
chaiyukkk ;))

haslina said...

akma - x yah gambar...tu contest di FB je...klu letak pic..sah sah mmg x de nyer...

hikhik..akak mmg takda ada tudung gitu..

;(

soffya cik bulan said...

tqvm join dear...

haslina said...

u r welcome..
;))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails