Followers

Thursday, December 23, 2010

not in the right mood lagi

Kerjanya baru 2 hari, tapi masih not in the right mood lagi. Ialahkan, masuk je office, kerja setimbun dua perlu di siapkan.......urgent gitu.
Mana dengan kelasnya lagi.
Bosan sungguh!!!

Harap maklum aku MC 2 hari dan aku minta cuti 2 hari lagi pada minggu lepas. Then Isnin dan Selasa baru ini pun aku ambil cuti lagi, sebab Haifa demam dan Haziq pun kurang sihat.

Sebenarnya ada TWO good news aku hendak kongsi bersama disini. Tapi belum ada mood untuk bercerita panjang.

Alhamdulilah, walaupun bosan, tetap aku selesai menghabiskan lecture seperti biasa.

Esok, mahu atau tidak mahu mesti kena siapkan dua kerja yang masih tertangguh itu. Semoga ada sinar rajin untuk diri aku nanti..amin.
;))

 Wendunya hendak makan mee hoon sup di kantin tengah..sungguh maveles!!

5 comments:

Eliss said...

terliurnya aku tengok meehonn sup ko tu...

oya said...

sedap tu tgk mee hoon sup...rindu jugak la

Ina Hashim said...

lin,

2 gud news??? haifa nak dapat adik ke?

maidatul said...

Selamat berehat dengan cukup...dan tahniah dengan 2 good news tu yer... :))

Ms Haslina said...

kak ina and akma - tq tq tq...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails