Followers

Thursday, March 17, 2011

BEN10


Happy gitu muka Haziq dengan cadar baru BEN10. Ialah, kami tengah pujuk Haziq tidur di bilik sendiri. Upahnya ialah cadar baru.
;)) 

8 comments:

mamalieyna said...

cantiklah..menjadi la eh pujukan gitu..hehe..yelah haziq nak jd abg kpd 2 org adik..yeaa! ^_^

haslina said...

itulah lieyna, cantik kan. beli online je tu.

harap2 menjadilah hadiah tu utk pujuk abang haziq ni.
;))

Ina Hashim said...

wahhh caiyok haziq...si alysha penakut..takmo dia tido sorang2

haslina said...

hehehe. haziq pun penakut gak kak.

tu lah, cadangannya pun angkat dia ke bilik tu lepas dia da tidur. sebab selalunya dia tidur mmg ok je sampai ke pagi.

aliaaroslan said...

mata pon juling hijau. hehe

haslina said...

alia - hikhik. tulah budak ben10 ni.
;))

Sumijelly said...

chantik la cadar tu...

hari tu my hubby g cari cadar. ada ker cr cadar mickey mouse...ishk.. tak gagah perkasa sungguh ....

tak per.. nanti nak cari gak cadar ben 10 tu...hehehe


Sumijelly.com

haslina said...

a'ah dear. bolehlah dengan harganya dalam rm40 kalau tidak silap.

beli online di FB lebih mudah gitu.
;))

memang kalau nak cari, payah juga..kan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails