Followers

Thursday, March 31, 2011

Rilex dulu...

Aku memang free hari ini. Terus terang gitu.
Kan aku sudah citer aku sudah siap barang kerja yang perlu di siapkan. Maka kalau aku terus maju kedepan menyiapkan yang orang lain masih belum buat. Sudah-sudah aku 'hebat' pula nanti. So aku cuba sama-sama 'jalan kaki' supaya sama-sama lambat.
Hik hik, boleh gitu pula kan.
Tapi aku tahu aku ini, sudah-sudahnya aku buat juga. Kan baguih siapkan kerja awal. Kelak nanti aku juga yang senang.
;))

Namun petang-petang sepi ini aku sudah macam penat. Bukan apa, penat sebab tidak buat kerja. Duduk 'melepak' sahaja. Baby dalam perut pun asyik tendang-tendang sahaja dari tadi. Boring tahu mama dia duduk rilex sahaja. Mesti baby cakap ' mama ni tak kerja ke?'
Kalau di rumah syiok juga sebab boleh tidur baring atas katil ditemani aircond sejuk menderu.

Aku tidak tahulah orang lain. Bagi aku dan suami lately ini rasa memang panas sahaja kalau menjelang malam. Alhamdulilah rezeki dapat beli air-cond  masa pregnantkan Haifa dulu. Oleh itu tidur malam kami indah di selimuti udara nyaman.

Rilex macam Haifa

5 comments:

velasrizal said...

wah nmpk kerelaxan si haifs tu

Peserta Maharaja Lawak Astro 2011

Ms Haslina said...

hikhik, tu lah dik rizal.
;))

mamaarifakeemaisy said...

rumah kite takde aircond..mmg panas la skrg, pasang kipas jer..tp tak berani laju2..2 je..hehe..

relex je haifa..hehe..

Anonymous said...

Aslmkm.
Hmmm ... Kak G jenis suka last2 minute. Atur2 saja awal! Thrill siapkan saat akhir. :)
Syukur dengan nikmat rezeki.

Ms Haslina said...

eina - mmg, klu kita pasang kipas pun 2 out 3.
tp umah kita x de astro.
;))

ka fauziah - w'salam. mmgkan kak, klu niat awal2, bila x jadi. terus keciwa..kan.
alhamdulilah.
;))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails