Followers

Thursday, May 5, 2011

Sekarang ini tengah musim APA?

BELI RUMAH

BELI KERETA BARU

dan juga musim



pregnant



tahniah pada semua yang telah memiliki RUMAH BARU, KERETA BARU dan yang sedang pregnant.
;))

7 comments:

Ina Hashim said...

fuhh umah lin ke tu?

mamalieyna said...

oooh kita memiliki 2 daripadanya..Alhamdulillah..rezki baby baru dgn kereta baru...rumah besar camtu?..still berangan...mgkn rezki ebrsama ank seterusnya..hee~ amin...

haslina said...

kak ina - hikhik. semua itu ilusi sahaja kak.
;))

eina - amin amin amin.
tahniah gitu. tapi tetap eina da duduk rumah baru juga kan.

kak ina kl said...

rumah baru..dah ada...kereta baru..alahamduliah dah ada..
pregnant..ooo tak lah kot..nak tunggu cucu lah pulak.

semuga kamu sehat ek sepanjang kamu pregnant ni...jaga diri k..

haslina said...

kak ina - alhamdulilah n tahniah kak. rezeki ALLAH bg.
hikhik, betul tu akak mmg perlu tunggu cucu je lagi.
;))

amin amin amin. tq kak.

ciEk NiENa said...

wah, akak pregnant ke?? tahniah3.. xsabar nk tunggu baby akak.. hehe

haslina said...

dik niena - hehehe, a'ah dear. alhamdulilah pregnant anak ke 3 ni.
;))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails