Followers

Tuesday, December 1, 2009

Im not feeling well..

Semalam aku demam. Akhirnya aku yang paling last dirumah sakit juga. Dugaan ALLAH sungguhkan. Sudah-sudahlah aku tidak berdaya membawa PERUT yang sudah MEMBULAT kedepan.

Alhamdulilah Haziq sudah sihat cuma ada sedikit batuk dan selsema sahaja. Minggu lepas Haziq dekat hendak seminggu juga demam tapi waktu malam sahaja. Tetapi mama baba Haziq masih pening-pening lalat lagi.

Malam tadi barulah aku makan panadol sebiji. Bukan apa, aku tidak pasti kalau pregnant boleh makan panadol atau tidak mulanya.

Mungkin aku tidak sihat ini akibat terkena hujan pada petang hari raya lepas. Mungkin juga kerana makan terlalu pedas PEGAGA masak lemak cili api.
2 hari sakit tekak. Hari Ahad kena mild selsema dan batuk. Hari isnin demam dan hari ini aku gagahkan sahaja.

4 comments:

mamalieyna said...

herm musim2 org tak sihat ni, saya pun sakit tekak aje, si kecik tu pun batuk..kesian.. pepun hope cepat baik..ermm rasanya boleh mkn panadol msa peknen kan..

haslina said...

mmg tgh musim sakit skrg nie kan...kita sakit leh tahan kan..tp bila sikecik sakit...kecian kan..semoga cepat sembuh yea...

a'ah leh makan panadol masa pegnen...

maidatul said...

skang camne da sihat ke akak...amik la cuti seminggu dua...relax kat kampung hirup udara segar...;)

baca nie baru tau tg ipoh camtu...xde sapa kat sana...

haslina said...

macam tu juga...masih kurang sihat..tanggungjawab tu byk kat opis..so idaklah boleh cuti..

ikutkan hati nak berenti keja jea...hahahaha...

akak ada di kg masa tu..tahu citer pun melalui suratkhabar...ooo x de org ek...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails