Followers

Tuesday, October 26, 2010

Dubai...



Dubai...Abu Dhabi. Bukan aku yang ke situ pun.
Semua itu buah tangan dari my sister. Dia outstation ke situ selama seminggu baru-baru ini. Waima sebagai the only sister (yang lain adik beradik aku semua lelaki) gitu yang memang pengumpul keychain kononnyalah, aku dapatlah keychain comel itu. Lagi satu ialah fridge magnet juga baju untuk hubby.
Sebelum itu masa kakak ke Myammar, ketinggalan hubby tidak dapat baju t-shirt. So kakak balas pula untuk yang kali ini.
Selain itu lagi coklat molat memang tidak payah cakaplah...........banyakkkkkkkkkkkk.
Ada juga makanan-makanan orang Arab yang biasa itu. Tidak tahu aku apa namanya. Pun banyak juga.
Terima kasih kaklang!!
Luv u always.
Syiok juga hari itu sebelum puasa dapat present dari Myammar iaitu set gelang dan cincin. Present hari jadi aku dari kakak yang juga outstation di sana. Memang nampak sungguh macam emas. Walaupun sebenarnya suasa yang bertatahkan batu Ruby. Sungguh cantik, asyik kena puji sahaja kalau orang tengok cincin aku itu.
Memang katanya gemstone di Myammar memang cantik.




6 comments:

Eliss said...

memang best kalo dapat hadiah kan :)

mamaarifakeemaisy said...

seronok bila dpt ole2 ni kan..tmbh2 dr Oversea..! seronok! ^_^

oya said...

sonoknya...
tetiba rase nk ke dubai..

Ms Haslina said...

eliss - tq wat pos pasal aku as pengomen tegar kau...

sungguhkan...hadiah mmg best..

lieyna - itulah..x dppt pg..dpt ole ole pun da bagus...

mahira - klu ada rezeki..apa salahnyer...kan

maidatul said...

seronok dapat ole2 ni kan...sama lea akma pun pengumpul keychain...hehehe

Ms Haslina said...

seronokkk....itulah..akak ni adalah sikit2 kumpul keychain tu...
tidaklah fanatik gitu...
;))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails