Followers

Friday, January 13, 2012

Jumaat kembali lagi. best

Salam hari Jumaat.
Alhamdulilah.
Sudah penghujung hari bekerja.
Best.

Me with Qeqeem last Wednesday.

Esok Sabtu, office@company tempat aku bekerja ada mengadakan High Tea di Putrajaya.
Tempatnya aku lupa apa namanya.
;))
So insyallah esok dari 3 pm - 6 pm lah aku berada di sana.
Ada lucky draw, persembahan dan semestinya makan-makan sekali.

Sad story sikit this week memang aku langsung tiada sempat buat pembakaran.
Entahlah, aku rasa macam tidak sihat.
Badan macam penat sangat.
Mood membakar pun hilang sekali.
Malam tadinya siap sudah keluarkan butter, cheese dan marjerin sekali.
Lepas itu terus temankan hubby pergi Puchong.
Balik dari situ sudah jam 10 lebih. Join kejap makan mee kungfu yang hubby beli.
Aku kemudian pergi mengemas semula barang-barang masuk kan dalam peti ais.
Then aku tidur.
Harapan aku adalah untuk membaking malam ini.
Ya ALLAH permudahkan dan sihatkanlah kesihatan hambamu ini.
Amin amin amin.

2 comments:

oya said...

nak bake ape tuh

Ms Haslina said...

oya dear. hehehehe. nak layan sekali lagi red velvet with frosting sekali.
cake ??? utk makan anak2.
;))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails