Followers

Wednesday, January 11, 2012

wordless wednesday

Salam Rabu.
Walaupun wordless.
Tetap hendak story sikit.
Kaklang bagi aku cream cheese dalam peti ais dia Sabtu lepas.
Untuk aku buat cream cheese frosting selepas aku mengemukakan cadangan itu pada kaklang.
Hah sekali aku dapat dengan 2 ketul cheese dan satu darinya ialah dari Saudi.
Fuh.
Dalam tahun 2011 hari itu memang kaklang ada outstation ke Dubai.
Itu adalah antara hasilan dari sana.
Sayang pula tetiba aku dengan cheese oversea itu. (over kan)
Maka aku cuma guna cheese Tatura sahaja membuat frosting ku.
Hatta cheese KIRI itu aku hendak buat apa?.


4 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

syg2 jgn expired sudah la tak guna :p

haslina said...

itulah eliss, makanan klu di sayang rugi pula nanti klu da expired.

gee ryder said...

woah nak buat kek ape ni?
red velvet ke? hehe

haslina said...

hehehe. a'ah gee.
da buat pun da RV tu.
nanti wat post tunjuk kek.
;))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails