Followers

Tuesday, March 20, 2012

Aku di rumah sahaja.

Salam.
Alhamdulilah.
Aku masih bercuti. Insyallah until today sahaja. Lagipun cuti masih banyak, berkat carry forward dari last year.
Tambahan students tengah cuti semester.

Memang tujuan bercuti untuk berehat di rumah sahaja.

Fuh mula hari Jumaat cuti gitu kan. But, tidak kemana sangat. Cuma sibuk 'berniaga' dan ambil stok sahaja. Hari Isnin semalam kami sekeluarga sibuk seharian di luar. Fenat seh.

Pagi semalam itu pula, aku ke Maybank di Giant masukkan duit tabung Haziq. Alhamdulilah orang tidak ramai.
Agaknya masih ada yang masih sambung cuti rasanya Bandar Kinrara, Puncak Jalil and Taman Equine.
Sahaja berkongsi pada yang tinggal area berdekatan, kalau mahu masukkan duit syiling hasilan tabung anak-anak. Bolehlah ke Maybank Bandar Kinrara di tingkat satu Giant. Hari-hari boleh masukkan syiling tapi untuk akaun anak sahaja.
Maybank ini juga di buka pada hari Ahad.
Pekhidmatan memang aku puji.

Apa lagi kalau di rumah melainkan busy melayan anak-anak dan suami. Seronok lagi, rezeki kami murah sahaja. Hari Ahad lepas, mak mentua kaklang bekalkan extra makanan. Sedap, nasi lemak lengkap gitu. Dengan udang dan sotong.
Hari Isnin pula, emak bawakan makanan juga. Adik balik kg baru-baru ini (sebenarnya dekat tiap-tiap minggu juga adik balik kg).
Emak masakkan sambal telo rebus pedas maveles. Juga mesti tidak lupa gulai ayam kg. Bekalan emak adalah untuk rumah aku dan rumah kaklang sekali.
Syukur pada Allah.
Semoga ALLAH sentiasa murahkan rezeki emak Saleha. amin amin amin.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails