Followers

Tuesday, March 6, 2012

tidak berSelera.

Salam Selasa.
Alhamdulilah.

Penat sikit.
Penat banyak.
Erm, tiada kepastian sebenarnya. Namun selera makan aku failed sekarang ini. Aku rasa itulah bukti penting menunjukkan aku tired. Pagi-pagi selalunya aku paksa diri aku sedikit heavy untuk breakfast. Lunch time pula, ikut mood. Sungguh payah, payah dan payah lagi. Selera aku sudah seperti waktu pregnant dulu yang akan memilih makanan setelah melihat pinggan orang lain atau bekas makanan mereka. Hatta dinner semestinya adalah paling susah sekali nampaknya. Aku crawling dengan MILO O PANAS sahaja. Sungguh nyaman sekali meneguknya.
Amaran dan peringatan. Aku tidak mengandung di kala ini.
Mungkin ironinya aku mengikut seperti emak kalau part tidak berselera makan ini. Sudah tidak boleh di ubah, aku kan anak emak.
Payah sangat ke menjadi aku?.

Kek order dari Sis Jun Aida.
Repeat order.
Iklan - Mengidam kek 'kg'. Mari order. RM 28 sahaja.

Alhamdulilah rezeki tidak putus. Berkat rezeki anak-anak aku.
Malam ini masuk malam ke3 aku berjimba jimba dengan mixer dan oven. Apam polka dot order dari officemate. Buat memujuk anak-anak katanya. Ialah tanggungjawab kena kerja luar. Anak-anak bakal di tinggalkan. Makanya apam aku insyallah sebagai pemujuk.
Kek Butter Pelangi sudah siap di beri dan di makan oleh customer semalam dan hari ini.
Ada 2 biji. Dua-dua dari officemate juga.
TQVM ur all.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails