Followers

Monday, March 26, 2012

Haziq dan Qeqeem batuk + selsema.

Salam Isnin. Alhamdulilah.

Story aku bagi seorang mama memang tidak boleh lari kalau tidak pasal anak-anak.
My Haziq mula kena @ tidak sihat dalam hari Khamis Jumaat gitu. Demam tu tidaklah, alhamdulilah. Hatta macamana pun tetap juga Haziq bersekolah seperti biasa.
Aku perasaan yang jangkitan bermula dari tadika. Kerana semua orang di rumah aku tengok sihat walafiat. Gitulah kan, aku redha sahaja. Kalau sudah bercampur bagai begitulah kan.
Lagi pun sudah namanya sekolah.

Kemudian baby Qeqeem pula kena. Tecik itu semestinya memang di cium oleh semua orang kan. Dari situ confirm nya aku rasa Qeqeem mula berjangkit dengan Haziq.
Siapalah tidak geram dengan pipi yang tembam membam itu.

Masa pagi-pagi lepas bangun tidur aku tengok@dengar teruk sikit keadaannya kalau batuk dan selsema ini. Sungguh tidak sampai hati melihat Qeqeem comel batuk-batuk gitu. Lagi dengan hidung yang sudah comot itu.
Cian anak mama ni...

Alhamdulilah Haifa C. masih sihat.
Namunnya Haziq tidak ke sekolah hari ini. Hubby yang tidak bagi. Aku ikut sahaja cadangan itu.

Mama doakan supaya anak-anak kembali sihat seperti biasa. amin amin amin. Perkenankan doa ibu ini ya ALLAH.

Me with opismate.
Kerja hari Sabtu lepas.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails